Neoseeker : News : Call of Duty: Ghosts first look, Infinity Ward talks graphical improvements and the new engine
Sort by date: ascending descending
2 thumbs!
^
Huntereb May 21, 13
Man, this campaign looks like the shit. I will be getting this for PC...
-1 thumbs!
^
Searle May 21, 13
It's ALL TOTALLY NEW, the arms are REALLY DETAILED, there are sometimes floods to ruin your killstreaks (when you're not getting instakilled by thirteen year olds). Oh yeah have you heard the campaign is new, it starts with America being crippled and you (being the underdog) have to fight back. All so new and innovative!

This is seriously just them trying to tell us it's all new, when so far, it seriously isn't
1 thumbs!
^
Solid-Snack May 21, 13
its just mw3 with a face lift
0 thumbs!
^
S-I-E May 21, 13
part of me says i should leave cod and the whole casual fps genre alone after it was ceasing to become new and inventive but in this case i dunno what to think yet. i read every part of this article and a part of me says it's gonna be that same hollywood on steroids power shit but i gotta admit i am interested.

*sigh* probably just another cod game though. cod is the macdonalds of the gaming genre. 10% experience, 90% marketing.
-1 thumbs!
^
Gligar May 21, 13
I told myself I wouldnt by another CoD after Bops 2. And it looks like I wont be buying this. Sure its got a new engine, graphics are better but at the end of the day, same game, same gimmicks, same 13-year olds
1 thumbs!
^
EricF May 21, 13
quote Solid-Snack
its just mw3 with a face lift
Indeed. Out of the way CoD, I'm buying Battlefield 4.
-2 thumbs!
^
SportingPhoenix May 21, 13
Ghosts? Pretty sure they've taken that idea from Ghost Recon...
0 thumbs!
^
SpaceWalker May 21, 13
A new engine? *bleep*ING FINALLY! holy shit, I've only been waiting 5 years for one of them...

Looks awesome, campaign-wise, but can it live up to the hype? Probably not. This is Infinity Ward, after all, who last made a game worth buying 6 years ago.
0 thumbs!
^
Searle May 21, 13
also made me laugh when they claimed they're so profitable/popular because they focus solely on gameplay (before showing off their graphics). Errr, no you're profitable because you regurgitate the same old crap year on year and people buy straight into it.

And they claimed they have one of the best fan bases. hahahahahaha...
0 thumbs!
^
Munroe May 21, 13
quote Searle
also made me laugh when they claimed they're so profitable/popular because they focus solely on gameplay (before showing off their graphics). Errr, no you're profitable because you regurgitate the same old crap year on year and people buy straight into it.

And they claimed they have one of the best fan bases. hahahahahaha...
They obviously do have one of the best fan bases if they just "regurgitate the same old crap'', the fans must be pretty loyal to continue to make COD games one of the highest selling pieces of media year in, year out.
0 thumbs!
^
resi _4_zombie May 21, 13
Nope. Not happening. They do this every time. Add a new feature, copy and paste a map together in half an hour, REALLY make the fish worth looking at.

Also, the sliding seems like its going to be abused.
0 thumbs!
^
Yogurt May 21, 13
Mehh.
0 thumbs!
^
mrs_e_davis May 23, 13
its not a new engine, its the old quake engine id tech 3.
^
Sponsored
Sort by date: ascending descending
- This news story is archived and is closed to new comments now -
Newsletter
Latest News
Latest Inhouse
OCZ RevoDrive 350 480GB Review AMD A10-7800 Kaveri APU Review Seagate Enterprise Capacity 3.5 HDD v4 6TB Review Cooler Master Nepton 280L Liquid Cooler Review Fractal Design Core 3300 Mid Tower Case Review EVGA Tegra NOTE 7 & ASUS Transformer Pad TF701T Review
(0.1745/mc/web6)