Neoseeker : News : Sunday Musing: Another 'Halo' game? Sign me up!
Sort by date: ascending descending
0 thumbs!
^
hollowedsol Mar 8, 09
"In need of another plot twist? Make Master Chief a woman with a really deep voice. At this point, no one will see it coming."
LOL, I'd buy it just to see that happen
1 thumbs!
^
Faust Mar 8, 09
Meh, if it turned out to be a woman, it would be too reminiscent of Metroid. Nintendo fanboys would go nuts.
0 thumbs!
^
Burkedawg Mar 9, 09
quote Byzantine
Meh, if it turned out to be a woman, it would be too reminiscent of Metroid. Nintendo fanboys would go nuts.
Agreed. Samus, like Milhouse, shouldnt ever be messed with. I HATE HALO !!!! (waits for fanboy rage)
0 thumbs!
^
Guest Mar 9, 09
what the crap are u talking about
master cheif cant be a woman
have u read the books his name is john
2 thumbs!
^
grayfox2 Mar 9, 09
quote hobbs
what the crap are u talking about
master cheif cant be a woman
have u read the books his name is john
Wrong I have reason to believe that Master Chiefs name on her birth certificate was mispelled. She was supposed to be Juanita, but the stupid holo-nurse thought that Juanita's mother said John Pita. And instead of changing the certificate, the mother got Juanita a sex change. It all makes sense
0 thumbs!
^
streetcarp81 Mar 9, 09
grafox is correct, if u read the books carefully the master chiefs real name is Juanita Xaiver Morphues Esq. Dont start talking like u know about the full story of halo, esp if u dont know the chiefs real name!
Staff
1 thumbs!
^
RabidChinaGirl Mar 9, 09
I'm glad some people on the Internet can still take a joke.
0 thumbs!
^
Burkedawg Mar 9, 09
quote RabidChinaGirl
I'm glad some people on the Internet can still take a joke.


1 thumbs!
^
Qwowner Mar 9, 09
Actually he was talking about Master Chief finally getting the recognition he/she deserves. That's right ladies and gentlemen, for the first time in history Master Chief will appear in a Super Smash Bros. title. Ever wanted to see how that fancy armor will stand up to a Thundershock attack? How about blast that stupid smile off of Mario's face with a Spartan Laser? Well, this is your chance!
0 thumbs!
^
kspiess Mar 9, 09
I think you should play as the Covenant in Halo 4, making a final stand for your civilization as the murderous onslaught of rampaging humans come and destroy all your cities and soldiers.
-1 thumbs!
^
Guest Mar 9, 09
OMG WTF MASTAR CHEF CANTZ BEZ A GIRLZ READ DA BOOKZ NUBLETS BBQWFLAMAOROFLLOL!!!111!!
0 thumbs!
^
Hellfire29 Mar 10, 09
quote John
OMG WTF MASTAR CHEF CANTZ BEZ A GIRLZ READ DA BOOKZ NUBLETS BBQWFLAMAOROFLLOL!!!111!!
And this is why Master Chief must be made a woman, or a transvestite.
0 thumbs!
^
Guest Mar 10, 09
I think an Elite prequel could be good maybe you follow the Arbiter that we know now as he trains and goes into battle then again it could be stit cos they would always be losing so idk i think a Covenent prequel would be cool maybe seeing how the Covenent was formed or you could be covenent when "the fall of reach" happens
^
Sponsored
Sort by date: ascending descending
- This news story is archived and is closed to new comments now -
Newsletter
Latest News
Latest Inhouse
OCZ RevoDrive 350 480GB Review AMD A10-7800 Kaveri APU Review Seagate Enterprise Capacity 3.5 HDD v4 6TB Review Cooler Master Nepton 280L Liquid Cooler Review Fractal Design Core 3300 Mid Tower Case Review EVGA Tegra NOTE 7 & ASUS Transformer Pad TF701T Review
(0.1863/mc/web8)