LET'S GO PENS!
LET'S GO PENS!
LET'S GO PENS!
LET'S GO PENS!
LET'S GO PENS!
LET'S GO PENS!
LET'S GO PENS!
LET'S GO PENS!
LET'S GO PENS!
LET'S GO PENS!
LET'S GO PENS!
LET'S GO PENS!
LET'S GO PENS!
LET'S GO PENS!
LET'S GO PENS!
LET'S GO PENS!
LET'S GO PENS!
LET'S GO PENS!
LET'S GO PENS!
LET'S GO PENS!
LET'S GO PENS!
LET'S GO PENS!
man im so pro at signing guestbooks, i write a bunch of gibberish at the front to make the minimum character requirments then i post this awesome picture of a pickle..

Happy Valentine's day!!!!!!!!!

---------------------------------------------


Give England some massive support though the Six Nations, bring home the trophy lads, your world cup finalists...
I was leaked from a source that unfortunately I cannot give out, telling me that if I signed Sam's guestbook, Evgeni Malkin would score a goal. Not much of a hockey fan, but it works for me!



Mmhm. Get 100 people to sign my guest book and er... Evgeni Malkin will score 3 goals!

I signed back! Now Evgeni Malkin will score a goal, right?

Merry Christmas!
Hey, thanks for the signing. I don't have a stamp, but I hope you had a great Christmas!! I dunno who that guy is.. but um.. go Pens!!

From,
LM03
‘Ello there and have a happy Christmahanukkwanza.


I used this last year, but don’t have time to make another one, so… meh.

Merry Christmas, and to all a good night!

Sign back pl0x. Just don’t take my presents.

Cheers,


Merry Christmas. Have Fun with the stamp.
Santa, doesn't know what to give you.
He thinks, and gives you a signed Malkin jersey! ;O



Merry Christmas!
Has he been scoring the goalz yet???? [/idiot mode]

Well, I'm probably going to make some sort of Christmas stamp and stamp everyone within 5 minutes of midnight (EST) Christmas, but I'm just signing here 'cause I'm nice. Hope he scores, although I don't follow hockey and don't even know who he is.

LEZ'GO PENNNNS!
DID HE SCORE A GOAL YET?@@@@@@@@@@@@@

So hi zamms msge, just posting to wish you a merry christmas and a happy new year as well (so did malkin score a goal yet?)


Best run before the Jug of Juice hooks you up .

Happy Holidays in the Neo-RS Forum .

Thes10ownsyou
*Insert picture here*

Merry Christmas Zamm5
Signing so Evgeni Malkin can score a goal. Go Pen?


NASCAR and I say Merry Christmas.

And this part is here for the 125 charatcer limit


Football > Hockey
Man Utd > Pens



Happy Christmas!

By Madmandude

Aged 16 & 3/4
Stampy Stamp



You've got Stamped by Kinny!

Mehehehe ... =/
Thanks for signing my guestbook lol, never got around to signing your back...until now.
Even aussies shout...


I've even started watching the occasional game lol

Take care ^^
I'm just really bored and thought I'd stop by to root for a team that i... no... A sport that I don't even watch.




Woo!!

LOL i dont like hocket but for some reason . . . PENS FTW !!!!

thanks for signing mine, i dont gots a flashy stamp cause well. i dont
Oh god, it's that time of year again.

I don't even need to watch the game on TV tbh, I can get a perfect signal from you.

Pens > Pencils
Enjoy teh stamp. ;D



[X]
Hey, thanks for the stamp a while ago sorry that it took so long to stamp back. xD

You've been added to my friends list, and I hope I to yours. ;D




A piece of art just for you !



Hawt Zamm5 is gonna roast sum Steel Drags with it eh?


Sorry it took me so long to stamp back. >_>

Dunno, I just never checked my Guestbook for a while, so here ya go.
(0.1355/d/web8)