Shadic Hearts Swampasaur
Oct 24, 13 9:37pm
You know, if you ever decide to get back on Steam, wanna go play a little TF2?
Swampasaur
Jun 11, 13 5:16pm
I gladly welcome Villager, Megaman and Wii Fit Trainer to Smash Bros!
Swampasaur
Apr 17, 13 5:03pm
I need money! I can't afford all these wonderful games!
Swampasaur
Apr 03, 13 9:48pm
Anyone wanna play Team Fortress 2?
Swampasaur shared a news (@bluexy)
Mar 22, 13 11:51am

Capcom announced DuckTales Remastered, developed by WayForward Technologies during their "World of...

Swampasaur
Mar 20, 13 9:30pm
Two days to spring break.... I'm so close.... I can almost taste it.....
Swampasaur
Mar 12, 13 8:02pm
Apparently, I'm a sassy Riolu... Works for me! PokemonMysteryDungeonExplorersOfSky DS
Swampasaur
Mar 10, 13 1:17am
My collection finally looks decent! Give it a look. Tell me what you think!
Swampasaur
Mar 09, 13 2:20pm
Lol. Not really a game, but I do play with it from time to time. PictoChat DS
Swampasaur
Mar 08, 13 11:35pm
Playing through Kirby and the Amazing Mirror for the first time. It's fun, but confusing as heck!
Swampasaur
Mar 03, 13 3:58pm
College is hard. I'd like a weekend where I wasn't swamped with homework.
Swampasaur
Feb 24, 13 9:04pm
Gonna finally fight Iris in the rematch in Black 2. I shall win!
Swampasaur
Feb 16, 13 12:17am
Amnesia is a very scary game.... T.T
Swampasaur
Feb 03, 13 11:57pm
Dang. I need wifi....
Swampasaur
Jan 26, 13 11:52pm
*regret, not forgot* ChronoTrigger DS
Swampasaur
Jan 26, 13 11:03pm
Shame we're NEVER gonna get a sequel. It's Megaman on the moon again.... SonicChroniclesTheDarkBrotherhood DS
Swampasaur
Jan 26, 13 10:53pm
Somehow I lost this gem. And it's the only game I truly forgot losing. T.T ChronoTrigger DS
Swampasaur
Jan 26, 13 10:46pm
Gotta love a game where you can make a swarm of bees and save the world by playing minigames with said swarm of bees. AmazingIsland GC
Swampasaur
Jan 26, 13 10:45pm
Add me on steam. I'd love to play! TeamFortress2 PC
Swampasaur
Jan 26, 13 10:41pm
I somehow managed to beat this game severely underleveled. The final boss fight took me 3 hours! XD Never died though. So that's cool. ArcRiseFantasia Wii
  • Joined Jun 23, 2012
  • private
  • private
  • private

Statistics

  • Profile views 2,914
  • Number of logins 584
  • Forum Posts 802
(0.1000/d/web7)