I haven't logged in to this site in a long long time.. do you use it any more? I also saw you signed my guest book like 6 or 7 years ago and I didn't even know bout guest books so I just wanted to get back to you. and I do feel special since you mentioned it.
Normally I don't go around stamping everyone's guestbooks, but today can be an exception.

Personal message for Pyrodude: We haven't spoken in ages. I hope that all is well for you.

Hey audy!

I wanna let you know that my master is the sexy beast in the entire universe!

Kiss his feet and obey him now!

And you're very lucky to have a stamp like...


LIKE THIS!

*starts to kiss my master's feet and mumbling about how great he is...*

He's such as cutie!

By the way, he's better and sexier than you are, you little piece of sh-t!
My week of slavery to kjgmusic is almost over. I guess I still need to sign a few guestbooks in order to fill his lordship's quota. Well, here I am.

I've seen you around the Halo forums and I think you're pretty cool. When HALO 3 comes out, maybe we could go ahead and fight it out over XBL. Until then....

I serve kjgmusic.

xI will keep signing until I get animegirl's love!x
Everyone knows Jesus The man who healed the lame. But I am Jesus' brother K is my name. Jesus is the Prince of Peace. Jesus is the Lamb. Jesus is the Son of God But K don't give a damn. Cuz when I'm in sight We'll party all damn night. I don't turn water into wine But into cold Coors Light. I'm not my brother, I know, Don't walk on H2O But I got hydroponic shit that me and Judas grow. I'm *bleep*in K I'm *bleep*in K I'm *bleep*in K K Christ I hang out with Lepers, Barabas and Salome. Jesus' friends are called Apostles. Those dudes are totally gay. Jesus performs miracles From Galilee to Rome. But it would be a miracle If he brought a *bleep*in lady home. Because when Jesus is prayin *bleep*in K is layin Every lady in the Testament You know what im sayin? I won't die for your sins Like my famous kin. But if you have a little sister Then theres room at this inn. I'm *bleep*in K I'm *bleep*in K I'm *bleep*in K K Christ Jesus was our mothers fave All her love to him she gave. But there's no sibling rivalry When he's nailed to that tree. YEEEAAAHHHH And now the question for you Is not "What Would Jesus Do?" But where will you be When the K Machine comes partyin through? And if the Lord will allow You've got to ask yourself how, and who and why and when and where is your messiah now? It's *bleep*in K *bleep*in K *bleep*in K I'm *bleep*in K K Christ. K Christ. K Christ. I'm *bleep*in K
I love my Andrew more than anything!

:]

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Omg, like, HI. :]



See you around with Kym on IRC. =]
Just whant to say hi (sign my guest book!!!) just let it fly
Andrew is my adorable boy.

Andrew is my nice boy.

Andrew is my sweet boy.

Andrew is my everything.
DIABETES PAWNZORZ YOUR ASS YO
and im a vegetarian now too by the way.
so yeah, im so much cooler than you now.

Never signed this? Well, I guess I haven't known you for that long. Just since I kicked your ass at Yahoo! pool that one time. And that's all I got, so just pretend I signed with song lyrics or a stamp.

Btw, DragoniteBallZ said to call you a douche. Well, not really. But I'm sure that's what he would have said if I had talked to him before signing this.
I <3 Andy!
I <3 Andy!
I <3 Andy!
I <3 Andy!
I <3 Andy!
I <3 Andy!
I <3 Andy!
I <3 Andy!
I <3 Andy!
I <3 Andy!
I <3 Andy!
I <3 Andy!
I <3 Andy!
I <3 Andy!
I <3 Andy!
I <3 Andy!


Lol. Yeah.


~Kym
Hey i saw you around the USA forum, and i notived your from MN

You are a douche. I cannot stress that enough. You are the douchiest douche of douches inside a douchebag I've ever called a douche ever in the history of douches. HAIL DEATHMAN48 douche, k?
I've seen you in Loungin', so I decided to sign your guestbook.

Don't forget to sign back!

Here's a willy stamp for you.



I am lost in the desert of the_REAL_____

For the last time douchedouchedouche is what you are, that is all. but i'm still typing because this guestbook entry doe snot meet the minimum length of 125 characters
You're such a douche that your mom can tell. And she's blind.

You know what, I can't even remember Sanc not calling you douchebag.
I SIMPLY ENJOY CALLING YOU DOUCHEBAG !!!

quote DragoniteBallZ
quote Slacker
quote Cloud Leonheart
Man, I hate being 03.
Look at the bright side. At least you're not '04.
Heh yeah! Like Douchebag56011! He's from '04! HAHA! What a n00b!


Douche your such a noob AHAHAHAHHAHAH



Credits:My Slave Master ----> DragonniteBallz
(0.1434/d/web6)