Hey. Well, I have seen you around Pearl, and other places, so I figured I should finally take the time to sign this thing. Look my MSN IM email in my profile if you wanna add it. Anyways, c ya sometime.

Hey dude! Just thought I'd pop on by a sign. Have a good time here on Neoseeker.


Have a stamp, I made it this morning!:




Credit to LatiosLatias for banner!
Yes, thank him. Lol, cool banner!

Lol, just had 2! please sign back!

A GIRL (ME) THANKS YOU!
hey! Soz for deleting my other one but have a more improved stamp. I won't delete it this time:



C ya dude! Pokemon forever...
Hey, happy new year dude, i'm going around signing people's GBs to honour the occasion

Plus i thought i'd sign yours because you're a fellow Sunderland liver-atter-person


Well happy new year again! Enjoy 2007!
Anyone who likes crash must be cool! Have a funny CRASH picture:


This also counts for your New Years stamp, because I'm a cheap bastard.
Hi POKEMON BALL! I've seen you around a few of the forums and thought that I'd finally sign your guestbook!

HAPPY HOLIDAYS!!!!!
~~P.S. PM me if you want to be Neofriends! =3

soz bout the messages i was in a bit of a state
im reaaaaaaaaaaaly sorry mate and plz be my m8
im just gonna write some pointless word now cause of the stupid"125 letters"
Hi even though I don't know you lol.
I just saw that it was your neo b-day
So Happy Neo B-day haha.

Have a good Christmas.

Bye^_^
Hey, I was saying hi! I like your avatar.
Here is my banner:

-------------
sign!
"Here we go!"
Thanks for the signing. =D



You're the first one to get my new stamp. LoLzZ. You're special, amirite? =]

Hey..thank you for signing my gb a long time ago...sorry I'm just signing your gb now...If you want you can pm me sometime I love to get messages...
~pet_star_luver~

This is the story of the Ultimite Nidoking:
One day, a shiny Nidoking decided that he was through with the evil dictator, the Ultimate Shedinja's, reign. He ate the Ultimate Shedinja and then became the Ultimate Nidoking.
Hey there, I'm signing your guest book (again, I think..)!

This time you're getting a brand new stamp, The Pancake stamp!


Bask in it's presence, look at it's infinite glory!! Sorry, I did not include the parsnips, there was just no room for them.

Anyways, welcome to my Neofamily. It is great to have another Neo-brother.
You're the funniest guy around on Neoseeker too (besides Lumi and James)... but keep being funny and random... cause it's funny. XD

Haha, talk to you through PM/MSN.

♥Always,♥
Hey dude, glad 2 see you in the forums and really livening things up especially in Crash Bash and Team Racing! Keep postin!
Jaymess
I Know We Dont Know Much About Each Other Yet But I Hope I See You In Forums.







Hope We Can Soon Be Neo Mates.
Congratulations on scoring upto Q3 in the 100 Questions Crash Related thread. Cya round.
BTW giving up CTTR is wrong but still. I don't play it as much. For World Records check my neohome!

Hey ! Thank you kindly for signing my guestbook, it's really appreciated. Glad to see you like Pokemon, it's the number one priority in my gaming life. Well, here's a stamp with my all time favourite Pokemon..

Um, don't listen to that naught Twilly, you already stamped. Toodles!


Sincerely stamped by..


You have been stamped by shinylatias!
hi your awesome at CTTR my bro. really likes you as competition well ill just be around the CTTR Forums read my PM's and we can chat about CTTR some more. BTW your beat!muhahahahah
Hi. I like Pokemon too! If you ever want to talk or be my friend, just send me a PM.

I have a new stamp, and I'm signing all my Neomates' GB's with it.

Specially for you!
~Senny~
(0.1464/d/web8)