I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO. I AM MOJO JOJO.
Whoops you wanted hot lesbians huh? here you go.



please sign back, without lesbians though...
I am on a mission to sign everyone on neo's guestbook. I am doing this in hopes you will sign back.

You are sign #13 in the mission

and at special request, here is a stamp:

And if you want a sexy one here you go:

Happy easter to you too. Though I'm a bit late.

Sorry for your demotion.


^ Is that your face 3/4ths of the way through Number of the Beast? >:3
I hope you like this one, buddy!





And if you wouldn't mind, I would LOVE to get that Matthew Assassin Stamp that you gave to Vitehite! He is my favorite character! Thanks buddy!
"You mods"? You make us sound like tools. I take that as an insult, you meanie.

Haha, but seriously, congrats again on being promoted to mod status. You now have access to the pr0n forum, and the less important mod forum and it's contents. I lol @ the poor peasants who can't see all the pr0n. =D

And omg. I can suck up moar than you:


JOO R SO COOL U MITE BE COOLER DEN DA AMAZING FFXFREAK BUT THATS NOT POSILBE BEECAUS FFXFREAK HAS HERSHEY AND HERSEY IS COOL x 10 SO U CAN BE JUST AS COOL BUT STILL NOT AS KEWL AS ME BECAUS UR STILL A NUB MOD AND IM NOT AND I GOT MY MOD STUFF BEE4 U EVEN THO THAT I WAS A NOOB AFTER U LOLOOLLOLOLOLOL.


The sad part is, back when I joined, I probably would have said something like that.
Thanks for signing my guestbook and in return i grant you one sexy stamp.

Chris717
quote Imperial
quote The Blazing Shadow
Bitches made me feel inferior and this is payback.
What, you couldn't just slap them? Now Loungin' has to suffer because you were too damn lazy to remove your glove >.>
Thanks for signing my GB, here's a little reminder of the time The Blazing Shadow acted like a fag. [1/890+ times]
wow u no wat u hav alot ov nerve to come i2 my guestbook nd leik say that abut me u no????? its not my falt that u didnt cach on 2 the neam change until now. not my problem. lol. lol!!11


Haha. When I chose the name Fluidity, I didn't have water in mind. Why does everyone seem to think that... >_>;;;

Alright! Summer is here at last! I hope you great one. See ya later!



How do you like it? Made it myself, this morning. Like my new banner and avatar, based on Brook from One Piece.
Do you really think it's that easy to become a co-mod? I had to work my ass off for it =P. Lol. Omg. Congratufreakinglations is an awesome word. I <3 it. =D

So uh, do I get a cookie now?
Random guestbook signings for gang members!

DUD JU R SO KUL. SIN BACK PLZ! JU BE A NUB IF JU DON SIN!



Sign back when you can !
nice to know im not hated around here....thanks for the stamp. heres yours.

my dragon is beatiful.....

*not taking credit for making the picture.....just sketching it*
NO! You caught me. ;_;

Pit, you're not supposed to show people posts or guestbook signings from my uh... *cough*noobish*cough* days. >_>;

So, to solve the problem, I deleted it. Yeah, I deleted the entry you put in my guestbook but... it came back; it's like a ghost. It was haunting me and my friend Alex 'til no end, and it still won't go away. ;_;

Make it go away plx,
[img] http://img292.imageshack.us/img292/7291/stamplr6.png[/img]

Please stamp his GuestBook or I'll get whipped for it...... Hard.
We're Knights of the Round Table
we dance whene'er we're able
we do routines and chorus scenes
with footwork impeccable
we dine while here in Camelot
we eat ham and jam and Spam a lot.

We're Knights of the Round Table
Our shows are formidable
But many times
We're given rhymes
that are quite unsingable
We're opera mad in Camelot
we sing from the diaphram a lot.

In war we're rough and able
Quite indefatigable
Between our quests
We sequin vests
And impersonate Clark Gable
It's a busy life in Camelot....

I have to push the pram a lot.


Stamping you in my new account, catch ya later mate.


Fear the Carnivorous Sheep!

Cute! Fuzzy! Deadly!

Sign back! ^^
Yay! You're thhe first person to have signed my guestbook in a year:laugh:! Either way...:


Credit to Sweet Blossom for the stamp


I really need a new stamp...
Dude you really pwned me in poker and then signed my GB lol , so am signing back

Hope to see you again in the poker table ( to get my revenge ) LMAO. .
(0.1145/d/web7)