Just wanted to stop by. We haven't talked in a long whileeeeeeeeeeeeeeeeeeeee (trying to get more characters lol)
so you get my desktop and other assorted crap



you aren't the first person who is going to say she's hot >.>



you may turn that into my banner and avi one day



the sad truth D:
You little nubnub, you. So anyway, here's a funny picture that made me laugh so hard I almost pissed myself. I guarantee you won't find it nearly as hilarious as I did, but all the same, it's here for you to enjoy.

Go crazy.




YOU'VE ACTIVATED MY TRAP CARD. OHOHOHOHOOOO.
I see you around the forum. You seem cool.





Ay! Its LazerHawk08 signin' your guest book. I was sad to see that you resigned from MoS. Its gonna be a living hell seeing as there's gonna be 2 former leaders in DoT. If you dare challenge my Ice Climber Title or my Falco Title im gonna kick the shit outta ya.
i think you'll find this sexy...



now my trademark stamp



and then randomness



just so you know, i resisted temptation to stamp you with yaoi (which i find sexy)

Yeah, you did didn't you? So...I have no stamp, so I'll just say that I gave you a shout-out in my Neohome. Go lookie.



Yeah, I'm really bored, so I shall spam in teh guestbook.


Yeah, you did didn't you? So...I have no stamp, so I'll just say that I gave you a shout-out in my Neohome. Go lookie.



Yeah, I'm really bored, so I shall spam in teh guestbook.
Thanks for doing my banner. In return I'm signing you guestbook.



Sorry for the crappy stamp. I made it in paint and it's not uploaded in png.

Anyways, you're a cool guy, and I hope to see you around the forums.



-Chaos Crusader



PS. Nice welcome message.
Hey Onocron!
You seem like a cool neo member! Please sign back!
You have been stamped by the mighty prince!

Take care!

Just signing my friend's guestbooks

DANCING NINJAS!


See ya around the forums.
thanks for the avatar i really like it not that i like ike he just looks cool anyway it looks cool thanks i don't have a stamp yet ut when i get one ill stamp
Just thought I'd sign this. *inserts Snail stamp*

There, now your guestbook is 50.23117% smexier.
Ur book seems empty without a signing from meh so yah this ish y i asked u fer ur fav element

Looks familiar huh? XD

*Faith*
Happen to log on and see I had a new one. Thnx for signing. Hopefully I end up brawling you sometime



- Ken
Lol This is for my Leader
(that hasnt kicked meh out yet...)
>.< Cya in theh crew!


YOU'VE BEEN STAMPED!
Here is a better stamp.


See ya around.

-TDL12344
Hey ono! I thought I would sign your guest book! Thanks so much for making the March of Swords.

Your co-leader,
TDL12344
(0.1063/d/web6)