Let's enter the world of Sonic and Pokemonz!!!

Responses (57)

0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 5, 13
Sonic + Lucario.........
Hell yeah!
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 5, 13
lol
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 5, 13
Tails + Magikarp......
Oh yeah!
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 5, 13
WE MUST GET THE MASTER OF SONIC TO COME HERE!!! SR THE HEDGEHOG LET US BOW DOWN TO HIM!!!
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 5, 13
Hey,I trained SR,Blue!
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 5, 13
I don't caaaaare!
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 5, 13
NoOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 5, 13
*makes a statue of SR*
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 5, 13
quote BlueMew101
*makes a statue of SR*
Traitor.....
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 5, 13
I'm Benedict Arnold!
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 5, 13
That's it.ime to bring Sonic's ultimate enemy.
*Mario jumps in*
Mario and me:HERE WE GO!
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 5, 13
DAMNIT I'M TOAD! THAT MEAN'S I'D B ON MARIO'S SIDE!
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 5, 13
Toad ain't female.
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 5, 13
So? I go personality.
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 5, 13
quote BlueMew101
So? I go personality.
?
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 5, 13
Me and Toad have identical personality's. I'm just a female version of him.
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 5, 13
That sounds gross.That means you're a mushroom.
0 thumbs!
^
SR THE HEDGEHOG Apr 5, 13
quote BlueMew101
WE MUST GET THE MASTER OF SONIC TO COME HERE!!! SR THE HEDGEHOG LET US BOW DOWN TO HIM!!!
...
*doesn't know what to say...*
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 5, 13
*gasp* The master is here!! *bows down*
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 5, 13
..........SR?Can you come here for a sec?
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 6, 13
…………………………
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 6, 13
quote BlueMew101
…………………………
He left.
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 6, 13
NOOOOO! MASTER SRRRRRRR!!!
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 6, 13
He's confused.
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 6, 13
She is noooot.
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 6, 13
quote BlueMew101
She is noooot.
You still going with this?
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 6, 13
0.o Mabyeeeeeee...
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 6, 13
Then,am I a she?
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 6, 13
Noooooooooooo. Strawberry is though!
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 6, 13
quote BlueMew101
Noooooooooooo. Strawberry is though!
Look at my avvie and status.
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 6, 13
..........
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 6, 13
Hehehehee,like?
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 6, 13
...........
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 6, 13
quote BlueMew101
...........
Hello?
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 6, 13
I'm sorry people but this is gonna b the last time u c Shades.
*locks shadic in room*
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 6, 13
Lemme out!
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 6, 13
lol lol
0 thumbs!
^
BIRO Apr 6, 13
Don't let him out Blue!!!
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 6, 13
I don't plan on it.
0 thumbs!
^
BIRO Apr 6, 13
Ohhh, thats good... He's contagious with... Well.... You know...
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 6, 13
Me won't let ye out till ye changes ye avvie.
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 6, 13
Nevar!!!!!
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 6, 13
I have 1 way that might work.
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 6, 13
What?Is it bothering you that now you are dating me Blue,that now your a les?
0 thumbs!
^
BIRO Apr 6, 13
quote Shadic Hearts
What?Is it bothering you that now you are dating me Blue,that now your a les?

Youch. Dude, get a hang of yourself!!
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 6, 13
I can't..........
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 6, 13
What's wrong with you?
Your not acting normal!!!
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 6, 13
I'm normal now,but I can't change my avvie,I'm on mobile.
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 6, 13
Ok. I was kinda worried.
0 thumbs!
^
SR THE HEDGEHOG Apr 6, 13
*walks in trying to draw Fan Character*
IMEANLOLWUT!?! XD
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 7, 13
GASP! It's SR!!!!!!!
0 thumbs!
^
SR THE HEDGEHOG Apr 7, 13
the one and only
0 thumbs!
^
BlueMew101 Apr 7, 13
*bows down* I CAN'T TAKE IT!!!!!
0 thumbs!
^
SR THE HEDGEHOG Apr 7, 13
wha-what?
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 7, 13
Your "awesomeness".
0 thumbs!
^
SR THE HEDGEHOG Apr 7, 13
. . . . . . . . . .
0 thumbs!
^
Shadic Hearts Apr 7, 13
I'm kinda of sad myself.
^
Sponsored
(0.0638/d/web3)