HAI MIA ;D

Because you're one of my best friends, and you're god damn awesome, you get this:



Thanks for being so awesome ;D

Do u know Rebecca from Big Brother?!?
LOL. Iknow, i started watching it.


I'm back, ya know!

Abz.
AMELIAAAAA!

Hi. =O

New stamp!



Credit to...ME! Mwuhahahaha.

How are you? How's your art coming along? I looked at your thread, I think you should upload more!

From your NEOBUDDY!
Hiya!!!

I'm signing your Guest Book!!!

Huh? You noticed?

=/

Anyways...



Hehe, like ma new stampy?

Mmm... Cookies... =p


Signing your guestbook with my luhvely stamp D:
Hi!

'SIGN IT!
STAMP IT!
BUT DONT SPAM IT!'

Yeah, yeah. Lovely welcome & instructions there huh?

Anyway.

I finally got a cool stamp! Yay! So I'm on a stamping spree! YAY!



STAMP STAMP STAMP!

See ya!

-starz727-


Hi! I've seen ya around Neo (you haven't seen me) and thought I'd sign your guestbook. Sorry, but I don't have a stamp... Oh yeah, congrats on being Member of the Week! Feel free to drop me a PM!
im signin every 1s guest book until i cant signin every1s guest book
Well guess what?

I can deletez your entry XDXDXDXDXDXDXDXD



Poor Amelia... I'm going to show what you said on msn to everyone lolz
My mistress, Queen ACM, is a highly valued member of Neoseeker and the AC:WW forums. She is very kind. And nice. And very kind. And super nice. Did I mention mega kind?

She's very friendly, and that's why everyone loves her And not because of her AR Noez, I'm jokingz

And she likes H.K. If you can figure out what that is(it's not Hong Kong even though I love it to bits x]), sign her guestbook back with a stamp of it. Yesh, a stampy =D

Anyways, bye for now, my mistress, Queen AC Mad's slavey ^^
Thanks for the compliments and the stamp. Just here to return the favor, and wish to you a good time on Neo. See ya around! ^^

Just realised I haven't signed your GB! Soooo... STAMP!!

Hehe, sign back! ^^

My first signing in pink! Lucky you.


=o

I don't wanna be eaten... *sniff*

XD But no stampy either this time... =[

I'mma find a new one right now =D

This sucks XP

It's gettin' old... >.<

and yeees, I do like having spaces in between each line =D

Bye now,
1: Please read my book, Yunga Yii! Its in the writer's lounge!
2: Please post what you think of my book, Yunga Yii, that's in the writer's lounge...
3: Please SIGN back!!!!
4: Have a nice day!

ABI:D
Just Saw you in the RuneScape Forums and thought I'd sign you geust book, hope to see you around.




kiba344
AKA: K-3
RSN:kiba334

^.^


Hi!I thought I should sign your guestbook -with a stamp(yay!)-seeing as you are in D.W.a.T.B. and stuff...



I'm bumming off this lol
Nic
Yep, you bet I'm happy about being the first signature in your guestbook! Teehee, you seemed like a nice person and you work for DWaTB on the AC:WW forum, so I went on a quest to search for you and your elusive guestbook. XD ....<.<....>.>...Well, I'm off to go hunt down more guestbooks. *mission impossible theme plays*

Oh, and while I'm here, why not give you a cute little stamp?



~Haruka
(0.1315/d/web6)