Neoseeker.com Forum Thread: Graphics Request Thread VII - page 1

reprinted from http://www.neoseeker.com/forums/
original thread: http://www.neoseeker.com/forums/44117/t1599235-graphics-request-thread-vii/


Author:   Chaos Team
Date:   Dec 02, 10 at 10:34pm (PST)
Subject:   Graphics Request Thread VII
-------------------------------------------
Here you may request Pokemon Related Graphics (Logos, Banners, Avatars, Userbars, Custom Sprites etc..)




Forum Rules Apply




* How to Request:

code
[b]Type:[/b] (avatar, banner, etc.)
[b]Size:[/b] (specify the size of the graphic you want it to be)
[b]Description:[/b] (explain what you want and how you want it to look like)
[b]Link to images:[/b] (give a link to the image you want used; Optional)





* Sizes:

-Avatars: Cannot be bigger than 65 x 65px. Must be in .JPG, .GIF, or .PNG format and less than 30kb.
-Banners: Cannot be bigger than 575 x 125px (W x H) and 50kb. Can be in .JPG, .GIF, .PNG format.
-Userbars: Must be only 350 x 19px (W x H), saved in .PNG format. Black Border is recommended.




* Former Graphic Requests:

Graphics Request #1

Graphics Request #2

Graphics Request #3

Graphics Request #4

Graphics Request #5

Graphics Request #6



Author:   strictlypreme
Date:   Dec 03, 10 at 5:19am (PST)
Subject:   re: Graphics Request Thread VII
-------------------------------------------
Type: banner
Size: (regular size)
Description: (text-uber)(picture of any uber pokemon as graphic

Type:banner
Size: regular size
Description: text- OU (overused) any ou tier pokemon as graphic

Type: banner
Size: regular size
Description: text- UU (underused)

Type:banner
Size: regular size
Description:text-NU never used pokemon. any nu pokemon as graphic
[



Author:   secretarabman
Date:   Dec 03, 10 at 5:23am (PST)
Subject:   re: Graphics Request Thread VII
-------------------------------------------
quote strictlypreme
Type: banner
Size: (regular size)
Description: (text-uber)(picture of any uber pokemon as graphic

Type:banner
Size: regular size
Description: text- OU (overused) any ou tier pokemon as graphic

Type: banner
Size: regular size
Description: text- UU (underused)

Type:banner
Size: regular size
Description:text-NU never used pokemon. any nu pokemon as graphic
[
can i make it into one banner cuz its gonna be weird to have a whole banner with only one pokemon...



Author:   Chaos Team
Date:   Dec 03, 10 at 5:33am (PST)
Subject:   re: Graphics Request Thread VII
-------------------------------------------
quote secretarabman

can i make it into one banner cuz its gonna be weird to have a whole banner with only one pokemon...
These are not mine, but here are some examples of banners that have only one pokemon and look amazing.
Made by Ravine






Author:   strictlypreme
Date:   Dec 03, 10 at 5:37am (PST)
Subject:   re: Graphics Request Thread VII
-------------------------------------------
quote secretarabman
quote strictlypreme
Type: banner
Size: (regular size)
Description: (text-uber)(picture of any uber pokemon as graphic

Type:banner
Size: regular size
Description: text- OU (overused) any ou tier pokemon as graphic

Type: banner
Size: regular size
Description: text- UU (underused)

Type:banner
Size: regular size
Description:text-NU never used pokemon. any nu pokemon as graphic
[
can i make it into one banner cuz its gonna be weird to have a whole banner with only one pokemon...

i was thinking a seperate banner for each tier.
each banner having a different pokemon. for instant a banner with the text overused may have a image of lucario (overused pokemon)
i plan to use it for a trading shop.
as long as the text is there and the images are appealing im fine with it
each tier will be post in one reply.



Author:   Phil68
Date:   Dec 03, 10 at 7:13am (PST)
Subject:   re: Graphics Request Thread VII
-------------------------------------------
can someone make me one of those banners that has the trainer and his/her pokemon following him/her?



Author:   beccyorange
Date:   Dec 03, 10 at 2:22pm (PST)
Subject:   re: Graphics Request Thread VII
-------------------------------------------
Can I please have a sig with all the versions of QUILAVA ( i forgot what they are called, but im pretty sure one is called TYPLHOSION) and my user name, with an orange background



Author:   NathNightmare
Date:   Dec 03, 10 at 3:42pm (PST)
Subject:   re: Graphics Request Thread VII
-------------------------------------------
ill get started on some of these =]

edit: heres beccyorange28's let me know if you want any changes made to it


code
[IMG]http://i56.tinypic.com/15ch4w4.gif[/IMG]




Author:   lol1000
Date:   Dec 03, 10 at 11:48pm (PST)
Subject:   re: Graphics Request Thread VII
-------------------------------------------
Type:Avatar
Size:Neolimts
Descripition:All The evee transformation (inculding evee) , togepi ,togekiss and shaymin moving

Type:Banner
Size:Neolimts
Descripition:All The evee transformation (inculding evee) on one side and all Chikorita and staryu and tranformations and just put Cyndaquil its self on thereon the other and put lol100 in middle



Author:   secretarabman
Date:   Dec 04, 10 at 12:42am (PST)
Subject:   re: Graphics Request Thread VII
-------------------------------------------
quote Chaos Team
quote secretarabman
can i make it into one banner cuz its gonna be weird to have a whole banner with only one pokemon...
These are not mine, but here are some examples of banners that have only one pokemon and look amazing.
Made by Ravine



i cant do that stuff cuz im only using paint cuz my folks are too cheap to get me photoshop... lol but heres a go...

please give credit and enjoy



code
http://i56.tinypic.com/1567728.jpg




code
http://i56.tinypic.com/1zqq4x4.jpg




code
http://i52.tinypic.com/k1a1r8.jpg




code
http://i53.tinypic.com/2z73jgo.jpg


oh noes!!! i just realised i wrote underused on the neverused one!!! lemme remake it

quote lol1000
Type:Banner
Size:Neolimts
Descripition:All The evee transformation (inculding evee) on one side and all togepi and shaymin and tranformations on the other and put lol100 in middle
didnt i already make you one of those???



Author:   NathNightmare
Date:   Dec 04, 10 at 3:27am (PST)
Subject:   re: Graphics Request Thread VII
-------------------------------------------
quote secretarabman
quote Chaos Team
quote secretarabman
can i make it into one banner cuz its gonna be weird to have a whole banner with only one pokemon...
These are not mine, but here are some examples of banners that have only one pokemon and look amazing.
Made by Ravine



i cant do that stuff cuz im only using paint cuz my folks are too cheap to get me photoshop... lol but heres a go...

please give credit and enjoy



http://i56.tinypic.com/1567728.jpg



http://i56.tinypic.com/1zqq4x4.jpg



http://i52.tinypic.com/k1a1r8.jpg

quote lol1000
Type:Banner
Size:Neolimts
Descripition:All The evee transformation (inculding evee) on one side and all togepi and shaymin and tranformations on the other and put lol100 in middle
didnt i already make you one of those???
your getting better n_n but when you give them the code you just give them the link so if you look down theres lil boxes and one says code so just click that and you will see this
code
enter code in here
that way people dont have to re upload it n_n



Author:   lol1000
Date:   Dec 04, 10 at 3:53am (PST)
Subject:   re: Graphics Request Thread VII
-------------------------------------------
quote lol1000
Type:Avatar
Size:Neolimts
Descripition:All The evee transformation (inculding evee) , togepi ,togekiss and shaymin moving

Type:Banner
Size:Neolimts
Descripition:All The evee transformation (inculding evee) on one side and all Chikorita and staryu and tranformations and just put Cyndaquil its self on thereon the other and put lol100 in middle
i changed some of it



Author:   secretarabman
Date:   Dec 04, 10 at 3:54am (PST)
Subject:   re: Graphics Request Thread VII
-------------------------------------------
nath got it and lol1000 mmk but can i at least revise the other one too? ive gotten better, and the white background makes it look weird...



Author:   lol1000
Date:   Dec 04, 10 at 3:55am (PST)
Subject:   re: Graphics Request Thread VII
-------------------------------------------
ok i changed it so do it



Author:   secretarabman
Date:   Dec 04, 10 at 3:57am (PST)
Subject:   re: Graphics Request Thread VII
-------------------------------------------
its hideous!!! i couldnt find any good sprites, so i used the pixely in game ones... geeze sry about that... i know its ugly so u dont gotta use it if u dont want to...



code
http://i55.tinypic.com/x5p95g.jpg


oh and strictlypreme i remade the neverused one



code
[IMG]http://i54.tinypic.com/2wn4u8w.jpg[/IMG]


and i have a request of my own, which i cant do on paint...

size: biggest
description: the pokemon gengar typhlosion tyranitar swampert espeon and dragonite but huge and overlapping transparent and a different background and my neoname in between opposite facing cyndaquil sprites from pokemon soul silver

ty soooooooo much


Copyright Neo Era Media, Inc. 1999-2014.
All Rights Reserved.