Lord of Arcana (PSP) Review - PAGE 1

- Wednesday, February 2nd, 2011 Like Share


What's Next?


Get updates when we publish new articles

Comments

Sort by date: ascending descending
0 thumbs!
^
Paradox Feb 3, 11
I picked up the game a little while ago because I actually sort of liked the demo (I'm a die-hard Monster Hunter fan, so I guess I go into one of those categories, haha) and I think the game is alright. I mean it isn't horrible, but it isn't really good either. Not as good as God Eater (another Monster Hunter-like game) for sure.

The only reason why I'm still playing it is because I'm sort of done with MH until Portable 3rd, and it has some weird sort of charm to it. Really expected a better game from the developers of Deadly Premonition =\
0 thumbs!
^
kik36 Feb 3, 11
See....you're in the middle group! LOL Well, I'm glad you're enjoying it. Even if it does sound like it's a bit awkward for ya!
0 thumbs!
^
Vyson The Celestrian Feb 24, 11
Ello, I picked the game up at my local gamestop (I also got MH2 Freedom, but I've yet to play it,) and I can already tell that its gonna be pretty awesome as I advance in the story. BUT I can't seem to pass the 2nd guild quest.... But ill save that for a thread haha. Once again I do like the game, but I believe they tried to hard to make it a multiplayer game. There is never anyone in the rooms, and the mobs in the quests I did get really hard. Too many, they do to much damage, and take to long to kill. Just my two cents.
0 thumbs!
^
MYERYE Mar 30, 14
wtf!! I played long enough just to earn exp.for my weapon proficiency but nothings happen,1H lvl.12 i think i'm stucked to gain exp..WP 89365,,next exp.23153..within 24 hours doin quest,nothing change...

??? Pls.tell me what's the prob.. <®>

Lord of arcana..
Sort by date: ascending descending
Add your comment:
Name *:  Members, please LOGIN
Email:  We use this to display your Gravatar.

Sign in with
Comment *:
(0.1538/d/web3)